Wszyscy klienci, korzystający z wyjazdów organizowanych przez TOURIST POLSKA, zgodnie z Ustawa z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych oraz Umową o świadczenie usług turystycznych ubezpieczeni są w
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Imprezy turystyczne realizowane na terenie RP na podstawie: UMOWY GENERALNEJ nr 7582
Zobowiązująca do zwierania ubezpieczenia w związku imprezami turystycznymi w Polsce z dnia 20.10.2018
SUMY UBEZPIECZEŃ występują w dwóch wariantach:
I – STANDARD zawarty w cenie imprezy
II – ROZSZERZONY dostępny za dopłatą
Dokumenty:
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia „OWU”
Zgłoszenie szkód:
INTER PARTNER ASSISTANCE
tel.: + 48 22 575 90 80
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków NNW
Postępowanie w razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku
- Niezwłoczne uzyskanie opieki lekarskiej
- Zawiadomienie pilota lub rezydenta oraz centralę alarmową Inter Partner Assistance
- Zabezpieczenie dowodów nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania oraz wydatków na koszty leczenia, zakup leków, środków opatrunkowych i innych wydatków
- Postępować zgodnie z instrukcja centrali alarmowej Inter Partner Assistance, informacjami zawartymi w Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.
Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z uczestnictwa w imprezie turystycznej realizowanej na terenie RP
Zalecamy Państwu dodatkowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z uczestnictwa w imprezie turystycznej, oferowane przez firmę UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Umowa ubezpieczenia może być zawarta w terminie najpóźniej do 2 dni od daty zawarcia umowy uczestnictwa w imprezie turystycznej (wpłaty całości lub części – zaliczki). W przypadku gdy do rozpoczęcia imprezy turystycznej jest mniej niż 30 dni, umowę ubezpieczenia można zawrzeć jedynie w dniu zawarcia umowy uczestnictwa w imprezie turystycznej. Informacje jakie zdarzenia objęte są umową ubezpieczenia oraz pozostałe warunki dostępne są w biurach sprzedających ofertę Tourist Polska.
Dokumenty:
- Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Zgłoszenie szkód:
INTER PARTNER ASSISTANCE
tel.: + 48 22 575 90 80
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży / biletu lotniczego
Postępowanie w przypadku szkody KRIT
- Niezwłoczne zawiadomić Tourist Polska
- Niezwłoczne zawiadomić centralę alarmową Inter Partner Assistance
- Postępować zgodnie z instrukcja centrali alarmowej Inter Partner Assistance, informacjami zawartymi w Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.
Imprezy turystyczne realizowane za granicą na podstawie: UMOWY GENERALNEJ nr 7582
Zobowiązująca do zwierania ubezpieczenia w związku imprezami turystycznymi za granicą z dnia 20.10.2018
SUMY UBEZPIECZEŃ występują w dwóch wariantach:
I – STANDARD zawarty w cenie imprezy
II – ROZSZERZONY dostępny za dopłatą
Ubezpieczenie – choroby przewlekłe (CP)
Klient cierpiący na chorobę mającą długotrwały przebieg, trwający zwykle miesiącami lub latami, leczoną w sposób stały lub okresowy zobowiązany jest zgłosić niniejszy fakt oraz opłacić dodatkowa składkę ubezpieczeniową.
Dokumenty:
- Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia „OWU”
Zgłoszenie szkód:
INTER PARTNER ASSISTANCE
tel.: + 48 22 575 90 80
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia kosztów leczenia i ratownictwa za granicą
- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia bagażu / sprzętu sportowego
- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
Postępowanie w razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku
- Niezwłoczne uzyskanie opieki lekarskiej
- Zawiadomienie pilota lub rezydenta oraz centralę alarmową Inter Partner Assistance
- Zabezpieczenie dowodów nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania oraz wydatków na koszty leczenia, zakup leków, środków opatrunkowych i innych wydatków
- Postępować zgodnie z instrukcja centrali alarmowej Inter Partner Assistance, informacjami zawartymi w Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.
Koszty leczenia nie przekraczające kwoty 100 EURO ubezpieczony pokrywa indywidualnie, a następnie na podstawie rachunków i innych wymaganych dokumentów otrzymuje zwrot kosztów w Polsce. Obowiązuje franczyza redukcyjna w wysokości 20 EUR, o która pomniejszona jest kwota odszkodowania wypłacanego przez UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. w przypadku rachunków opłaconych gotówkowo przez Ubezpieczonego bez kontaktu z Centralą Alarmowa Inter Partner Assistance
Postępowanie w razie szkody bagażowej
- Niezwłoczne zawiadomić centralę alarmową Inter Partner Assistance oraz pilota lub rezydenta Biura Podróży
- Postępować zgodnie z instrukcja centrali alarmowej Inter Partner Assistance, informacjami zawartymi w Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.
- Dokonać wszelkich zgłoszeń zgodnie z informacjami zawartymi w OWU a w szczególności: Zgłosić szkodę obsłudze ośrodka, kierownictwu hotelu, przewoźnikowi itp. i uzyskać pisemne potwierdzenie tego faktu z wyszczególnieniem utraconych przedmiotów z podaniem ich wartości, w przypadku gdy ubezpieczony bagaż znajdował się pod opieką Ubezpieczonego w czasie jazdy środkiem komunikacji publicznej lub w miejscu zamieszkania. Zawiadomić policję i uzyskać pisemne potwierdzenie zgłoszenia kradzieży z włamaniem wraz z wykazem utraconych przedmiotów z podaniem ich wartości; w przypadku utraty bagażu podczas transportu lotniczego koniecznym jest posiadanie protokołu zgłoszenia szkody na lotnisku wraz z biletem i wywieszką bagażową.
Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z uczestnictwa w imprezie turystycznej realizowanej za granicą
Zalecamy Państwu dodatkowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z uczestnictwa w imprezie turystycznej, oferowane przez firmę UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Umowa ubezpieczenia może być zawarta w terminie najpóźniej do 2 dni od daty zawarcia umowy uczestnictwa w imprezie turystycznej (wpłaty całości lub części – zaliczki). W przypadku gdy do rozpoczęcia imprezy turystycznej jest mniej niż 30 dni, umowę ubezpieczenia można zawrzeć jedynie w dniu zawarcia umowy uczestnictwa w imprezie turystycznej. Informacje jakie zdarzenia objęte są umową ubezpieczenia oraz pozostałe warunki dostępne są w biurach sprzedających ofertę Tourist Polska.
Dokumenty:
- Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Zgłoszenie szkód:
INTER PARTNER ASSISTANCE
tel.: + 48 22 575 90 80
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży / biletu lotniczego
Postępowanie w przypadku szkody KRIT
- Niezwłoczne zawiadomić Tourist Polska
- Niezwłoczne zawiadomić centralę alarmową Inter Partner Assistance
- Postępować zgodnie z instrukcja centrali alarmowej Inter Partner Assistance, informacjami zawartymi w Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.
Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego
Zalecamy, aby w trakcie imprez realizowanych na terytoriom Unii Europejskiej Podróżny posiadał Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), która potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego UE. Szczegóły dotyczące uzyskania karty EKZU można uzyskać na stronie //www.nfz-warszawa.pl/ lub w najbliższym oddziale NFZ.
- Wniosek o wydanie karty EKUZ
Jesteśmy legalnie działającym biurem podróży |
![]() |
Dlaczego ważne jest, aby kupować w legalnie działających biurach podróży? | |
Sprawdź szczegóły na stronie www.legalnebiuropodrozy.pl |