Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może lepiej działać. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Rozumiem Dowiedz się więcej

22/ 621 32 46, 22/ 622 62 43

rezerwacje@tourist.pl

facebook Alarmowy: 660 023 224 / 24 h

Ubezpieczenie - Polisy Ubezpieczeniowe i Warunki Ubezpieczenia na terenie Polski

Wszyscy klienci, korzystający z wyjazdów organizowanych przez TOURIST POLSKA, zgodnie z Ustawa z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych oraz Umową o świadczenie usług turystycznych  ubezpieczeni są w
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.




Imprezy turystyczne realizowane na terenie RP na podstawie: UMOWY GENERALNEJ nr 7582
Zobowiązująca do zwierania ubezpieczenia w związku imprezami turystycznymi w Polsce z dnia 20.10.2018

SUMY UBEZPIECZEŃ występują w dwóch wariantach:
I – STANDARD zawarty w cenie imprezy
II – ROZSZERZONY dostępny za dopłatą

Dokumenty:
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia „OWU”

Zgłoszenie szkód:
INTER PARTNER ASSISTANCE
tel.: + 48 22 575 90 80
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków NNW

Postępowanie w razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku
- Niezwłoczne uzyskanie opieki lekarskiej
- Zawiadomienie pilota lub rezydenta oraz centralę alarmową Inter Partner Assistance
- Zabezpieczenie dowodów nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania oraz wydatków na koszty leczenia, zakup leków, środków opatrunkowych i innych wydatków
- Postępować zgodnie z instrukcja centrali alarmowej Inter Partner Assistance, informacjami zawartymi w Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.

Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z uczestnictwa w imprezie turystycznej realizowanej na terenie RP
Zalecamy Państwu dodatkowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z uczestnictwa w imprezie turystycznej, oferowane przez firmę UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Umowa ubezpieczenia może być zawarta w terminie najpóźniej do 2 dni od daty zawarcia umowy uczestnictwa w imprezie turystycznej (wpłaty całości lub części – zaliczki). W przypadku gdy do rozpoczęcia imprezy turystycznej jest mniej niż 30 dni, umowę ubezpieczenia można zawrzeć jedynie w dniu zawarcia umowy uczestnictwa w imprezie turystycznej. Informacje jakie zdarzenia objęte są umową ubezpieczenia oraz pozostałe warunki dostępne są w biurach sprzedających ofertę Tourist Polska.

Dokumenty:
- Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym

Zgłoszenie szkód:
INTER PARTNER ASSISTANCE
tel.: + 48 22 575 90 80
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży / biletu lotniczego

Postępowanie w przypadku szkody KRIT
- Niezwłoczne zawiadomić Tourist Polska
- Niezwłoczne zawiadomić centralę alarmową Inter Partner Assistance
- Postępować zgodnie z instrukcja centrali alarmowej Inter Partner Assistance, informacjami zawartymi w Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.



Imprezy turystyczne realizowane za granicą na podstawie: UMOWY GENERALNEJ nr 7582
Zobowiązująca do zwierania ubezpieczenia w związku imprezami turystycznymi za granicą z dnia 20.10.2018    
 
SUMY UBEZPIECZEŃ występują w dwóch wariantach:
I – STANDARD zawarty w cenie imprezy
II – ROZSZERZONY dostępny za dopłatą

Ubezpieczenie – choroby przewlekłe (CP)
Klient cierpiący na chorobę mającą długotrwały przebieg, trwający zwykle miesiącami lub latami, leczoną w sposób stały lub okresowy zobowiązany jest zgłosić niniejszy fakt oraz opłacić dodatkowa składkę ubezpieczeniową.

Dokumenty:
- Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia „OWU”

Zgłoszenie szkód:
INTER PARTNER ASSISTANCE
tel.: + 48 22 575 90 80
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia kosztów leczenia i ratownictwa za granicą
- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia bagażu / sprzętu sportowego
- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej

Postępowanie w razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku
- Niezwłoczne uzyskanie opieki lekarskiej
- Zawiadomienie pilota lub rezydenta oraz centralę alarmową Inter Partner Assistance
- Zabezpieczenie dowodów nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania oraz wydatków na koszty leczenia, zakup leków, środków opatrunkowych i innych wydatków
-  Postępować zgodnie z instrukcja centrali alarmowej Inter Partner Assistance, informacjami zawartymi w Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.

Koszty leczenia nie przekraczające kwoty 100 EURO ubezpieczony pokrywa indywidualnie, a następnie na podstawie rachunków i innych wymaganych dokumentów otrzymuje zwrot kosztów w Polsce. Obowiązuje franczyza redukcyjna w wysokości 20 EUR, o która pomniejszona jest kwota odszkodowania wypłacanego przez UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. w przypadku rachunków opłaconych gotówkowo przez Ubezpieczonego bez kontaktu z Centralą Alarmowa Inter Partner Assistance

Postępowanie w razie szkody bagażowej
- Niezwłoczne zawiadomić centralę alarmową Inter Partner Assistance oraz pilota lub rezydenta Biura Podróży
- Postępować zgodnie z instrukcja centrali alarmowej Inter Partner Assistance, informacjami zawartymi w Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.
- Dokonać wszelkich zgłoszeń zgodnie z informacjami zawartymi w OWU a w szczególności: Zgłosić szkodę obsłudze ośrodka, kierownictwu hotelu, przewoźnikowi itp. i uzyskać pisemne potwierdzenie tego faktu z wyszczególnieniem utraconych przedmiotów z podaniem ich wartości, w przypadku gdy ubezpieczony bagaż znajdował się pod opieką Ubezpieczonego w czasie jazdy środkiem komunikacji publicznej lub w miejscu zamieszkania. Zawiadomić policję i uzyskać pisemne potwierdzenie zgłoszenia kradzieży z włamaniem wraz z wykazem utraconych przedmiotów z podaniem ich wartości; w przypadku utraty bagażu podczas transportu lotniczego koniecznym jest posiadanie protokołu zgłoszenia szkody na lotnisku wraz z biletem i wywieszką bagażową.

Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z uczestnictwa w imprezie turystycznej realizowanej za granicą
Zalecamy Państwu dodatkowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z uczestnictwa w imprezie turystycznej, oferowane przez firmę UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Umowa ubezpieczenia może być zawarta w terminie najpóźniej do 2 dni od daty zawarcia umowy uczestnictwa w imprezie turystycznej (wpłaty całości lub części – zaliczki). W przypadku gdy do rozpoczęcia imprezy turystycznej jest mniej niż 30 dni, umowę ubezpieczenia można zawrzeć jedynie w dniu zawarcia umowy uczestnictwa w imprezie turystycznej. Informacje jakie zdarzenia objęte są umową ubezpieczenia oraz pozostałe warunki dostępne są w biurach sprzedających ofertę Tourist Polska.

Dokumenty:
- Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym

Zgłoszenie szkód:
INTER PARTNER ASSISTANCE
tel.: + 48 22 575 90 80
ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa

- Formularz zgłoszenia szkody z ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży / biletu lotniczego

Postępowanie w przypadku szkody KRIT
- Niezwłoczne zawiadomić Tourist Polska
- Niezwłoczne zawiadomić centralę alarmową Inter Partner Assistance
- Postępować zgodnie z instrukcja centrali alarmowej Inter Partner Assistance, informacjami zawartymi w Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.


Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego
Zalecamy, aby w trakcie imprez realizowanych na terytoriom Unii Europejskiej Podróżny posiadał Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), która potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego UE. Szczegóły dotyczące uzyskania karty EKZU można uzyskać na stronie //www.nfz-warszawa.pl/ lub w najbliższym oddziale NFZ.

- Wniosek o wydanie karty EKUZ

 

Dział Sprzedaży
00-697 Warszawa, Al. Jerozolimskie 47 lok. 10 A tel./fax (0048 22) 621 32 46, 622 62 43
pon.-pt. 10.00 - 18.00 e-mail: warszawa@tourist.pl
Wynajem autokarów tel./fax (0048 22) 621 32 46, 622 62 43
e-mail: bus@tourist.pl
Dział Organizacji
05-123 Chotomów, ul. Boczna 4 tel./fax (0048 22) 772 28 30, e-mail: office@tourist.pl
Biuro podróży, biura podróży, biuro turystyczne, touroperator, agencja turystyczna, polskie biuro, polskie biuro podróży, biuro pielgrzymkowe, biuro turystyczno pielgrzymkowe, wycieczki, wycieczka, Wynajem autokarów, Wynajem autokarów Warszawa, wynajem autokaru, wynajem busa, autokary, autobusy, busy, autokary Lux, przewóz osób, transport osób, Wycieczki po polsce, Wycieczki do Pragi, Praga wycieczki, Wycieczki do Wilna, Wilno wycieczki, Wycieczka do pragi autokarem, Praga wycieczki z warszawy, Praga wycieczki autokarowe, Wycieczki do wilna z warszawy, Wycieczka do pragi autokarem z warszawy, Praga wycieczki z warszawy autokarem, Wycieczki do wilna autokarem z warszawy, Wycieczki do wilna z warszawy dla emerytów, Wycieczka do pragi autokarem dla seniorów, Wycieczka do wilna autokarem dla seniorów, Wycieczki autokarowe wilno z warszawy, wycieczki po europie, wycieczki zagraniczne, wycieczki autokarem, wycieczki samolotem, wycieczki z przewodnikiem, wycieczki ze zwiedzaniem, zwiedzanie z przewodnikiem, wczasy, pobyty, wakacje, weekend, weekendy, wolny weekend, pomysł na weekend, obozy, narty, zimowiska, lato, zima, jesień, wiosna, zielone szkoły, sylwester, wyjazdy, podróże, krajowe, kraj, rezerwacja, Tourist, Turist, Tourist Polska, Turist Polska, Touristpolska, turistpolska, turysta, turysta polska, turystapolska, tth, tth, Chotomów, Chotomow, Aleje Jerozolimskie, Jerozolimskie, Warszawa, Nasiłowski, Nasilowski, Nasilowsky, firmy, intencive, uniwersytet, uniwersytety III wieku, kluby, kluby seniora, seniorzy, dla seniora, dla seniorów.
Litwa, Wilno, Troki, Kowno, Łotwa, Ryga, Estonia, Tallinn, Finlandia, Helsinki, Białoruś, Mińsk, Grodno, Ukraina, Lwów, Krym, Kijów, Odessa, Złota podkowa, Słowacja, Slowacja, Bratysława, Tatralandia, Tatrzańska Łomnica, Termalne, Węgry, Budapeszt, Eger, Balaton, Miszkolc, Tapolka, Czechy, Praga, Pragi, Kutna Hora, Morawy, Niemcy, Berlin, Wyspa, Poczdam, Kolonia, Sztuttgart, Ren, Dolina Renu, Monachium, Bawaria, Zamki Bawarskie, Zamki Ludwika, Uznam, Francja, Paryż, Lazurowe Wybrzeże, Colmar, Marsylia, Strasburg, Sztrazburg, Loara, Zamki nad Loarą, Orlean, Wieża Eiffla, Nicea, Canes, Monaco, Włochy, Wlochy, Italy, Italia, Rzym, Roma, Florencja, Wenecja, Fiuggi, Asyż, Genua, Sienna, Padowa, San Remo, Austria, Wiedeń, Dunaj, Innsbruck, Salzburg, Holandia, Amsterdam, Antwerpia, Belgia, Bruksela, Luxemburg, Anglia, Wielka Brytania, Londyn, Oxford, Stonehange, Norwegia, Oslo, Fiord, Prom, Szwecja, Sztokholm, Dania, Kopenhaga, Chorwacja, Dubrovnik, Pula, Sibenik, Krk, Plitwice, Hiszpania, Barcelona, Loret, de mar, Rumunia, Bukareszt, Drakula, Bułgaria, Warna, Sofia, Belgrad, Grecja, Ateny, Delfy, Maraton, Epidauros, Thessaloniki, Rosja, Sankt Petersburg, St Petersburg, Moskwa, Polska, Kraków, Wieliczka, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Szczecin, Warmia, Mazury, Góry Świętokrzyskie, Kielce, Radom, Podlasie, Bieszczady, Tatry, Zakopane, Pieniny, Szczawnica, Morze Bałtyckie, Bałtyk, Wybrzeże, Trójmiasto, Hel, Jastrzębia Góra, Krynica Morska, Kaszuby, Wolin, Nysa, Opole, Śląsk, Podlasie, Białystok, Lublin, Roztocze, Zamość, Mazowsze, Warszawa, Żelazowa Wola, Toruń, Bydgoszcz.

Austria Belgia Chorwacja Czechy Dania Estonia Finlandia Francja Gruzja Holandia Litwa Łotwa Luksemburg Niemcy Norwegia Polska Rumunia Słowacja Słowenia Szwecja Węgry Wielka Brytania Włochy

Augustów Białystok Bydgoszcz Częstochowa Dojazd własny Gdańsk Gliwice Katowice Kielce Kraków Lublin Łódź Ostrowiec Świętokrzyski Piotrków Trybunalski Poznań Radom Rzeszów Sieradz Suwałki Szczecin Toruń Tychy Wałbrzych Warszawa Wrocław
Opublikowane na stronach materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Powered by
Newsletter

Zapisz się do newslettera

* pola wymagane
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Tourist Polska z siedzibą w Chotomowie zgodnie z postanowieniami Polityki Prywatności (kliknij aby zobaczyć pełną treść).
Podając adres email i zapisując się do newslettera akceptujesz zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Tourist Polska.